En onsdag med mycket att göra

Hejsan alla!
Har verkligen inte haft tid att blogga idag, eller jag har inte haft tid att vara inne på datorn över huvud taget. Har haft fullt upp så att säga.

Började med att rasta hundarna, mata dem och sådant. Sedan sprang jag iväg till gymmet och körde ett pass och direkt efter det gick jag till affären för att handla mat.
När jag kom hem från affären lagade jag mat, kyckling sallad med feta ost, och sedan satt jag och åt maten i lugn och ro. Vid 16.00 var det dags för att ta ut hundarna på ytterligare en promenad och när jag kom hem efter den städade jag iordning köket efter mig.
Vid  strax efter 17.00 försökte jag prata med min syster via web cam men den hackade hela tiden så det får bli lite senare istället.

Nu är det dags att ge hundarna och katterna mat och sedan skall jag duscha. Skall kanske slänga in en tvätt i tvättmaskinen också! Städa toaletten och rummet får bli imorn då jag inte kommer ha tid idag hehe.
Känns ändå bra att ha saker att göra hela tiden även fast jag blir lite smått stressad. Måste sitta uppe till halv elva- elva idag då jag skall lägga hundaran, eller låsa in dem i kenneln.

Dags och fortsätta fixa.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0