Draft: Okt. 8, 2009

Heeejsan.

Träningen gick bra, även fast det var lite trögt att köra ensam idag.
Nu är jag vrålhungrig. Har beställt kina mat.. igen. Tur det inte är pizza eller något för då hade jag väl rullat vid det här laget.

Detta blir tredje dagen denna veckan som jag äter kina mat.. hu och 6 gången jag äter kyckling.
I lördags: curr kyckling på kina restaurang
Söndags: kycklingsallad
måndag: kycklinggryta ( hemma )
tisdag: kycklingsallad
Onsdag: kyckling i sötsur sås, kina restaurang
torsdag: kyckling i sötsur sås + annat ( skulle vara massa smårätter )
Har iaf lyckats hålla mig borta från det friterade ..hehe
Skulle inte förvåna mig allt för mycket om det blir kina mats resterna till middag imorn.

Maten skulle komma om en halvtimme.. ca 20 kvar. Känns aningen sen att äta middag halv tio när jag inte har ätit sedan kl två idag. Då åt jag vindruvor och en "bull" macka med skinka.

Aja, efter denna onyttighetsvecka väntar en vecka med hårdare träning och bättre mat.
Har inte ens tränat tillräckligt mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0