Det blev en Succé

God kväll!

Lagade middag till familjen ikväll. Det har varit bestämt sedan länge men jag blev ändå fruktansvärt nervös ifall de inte skulle tycka om det jag lagade. Men det blev mer eller mindre succe skulle jag vilja påstå.
Blev köttbullar med potatismos, gräddsås, lingonsylt, kokta morötter, spenat och något annat konstigt som dom gjorde.

Typ första gången jag lyckas att göra köttbullar, antagligenär det hela farmors förtjänst då hon gav mig sitt recept :D TACK :)
Köttbullarna blev faktiskt mycket godare än vad jag hade hoppats på.

Enda problemet var att när vi skulle äta var jag mätt pga av att jag hade provsmakat massor innan xD
Men det var bara att lägga upp allt jämt på tallriken och äta och se glad ut. Nu värker magen för att den är så full!

Gjorde lite smådumma grejer när jag hackade lök, då jag för övrigt stod och lipade som bara den hehe.
Skärde mig i fingret och högg av mig nageln...asså toppen på nageln, fråga mig inte hur jag lyckades. Men ont gjorde det som tusan.

Tror det är dags för mig att sova nu strax.
Imorn är jag ensam hemma tills emma kommer. Familjen håller just nu på och packar för sin resa till västindien imorgon morgon. Lite avis blir man ju:)

Puss sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0