vaaa?

Idag har tiden gått ruskigt långsamt fast ändå väldans fort. Svårt o beskriva det där.

Iallafall så var jag ute med hundarna en gång till på dagen och de drog exakt lika mycket andra som första gången. Jag har inte tålamod för det där. Mina händer blir förstörda.
Stack iallafall till gymmet efter det och det gick så jäkla bra. Var helt slut efteråt och svett, men jag klarade att göra allt trots att jag var trött och seg som bara den.

Åt lax med bakadpotatis, grönsaker och spenat förut, mumma :D

Nu ska jag prata med Björn :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att att träningen är svettig Camilla ;) Det är underbart när det känns!!



Tänker på dig <3 Malin

2009-10-13 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0