Det regnar

Morsning

Vaknade upp strax efter åtta och kände mig pigg för en gångs skull. Att jag lade mig såpass tidigt igår var nog bra för min kropp.
Vädret ute gör dock  att man känner för att krypa ner under täcket och se på film hela dagen. Det fullkomligt öser ner, kallt är det med. Inget hundväder.
Men det är väl lika bra att bita i det sura äpplet och ta ut hundarna på en gång.

ade tänkt gå ut och jogga en sväng men skippar nog det pga av vädret, gymmet får räcka idag. Ett pass istället för två.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan ta ut Archi i 40 min för att sedan ta ut India en timme. Jag kommer blir fruktansvärt blöt!
Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hundväder är väl precis vad det är i så fall..eller hur, det brukar man ju kalla det om det är riktigt dåligt:-)

2009-10-05 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0