Det är Kallt

Vantarna åkte på när jag var ute med hundarna tidigare. Svinigt kallt.
Men trots det skall jag ge mig ut och jogga lite. Måste efter all kinamat. Tar på mig underställ, orient tröjan och regnjackan över det + vantar så skall nog klara mig.
Igår när jag var på arenan hade jag exakt samma kläder, men jag frös ändå. Också fanns det människor där som sprang runt i shorts och linne. Samma sak idag när jag var ute med hundarna, då träffade vi på en joggande dam som sprang omkring i t-shirt. Jackan hade hon runt om midjan.
Jag förstår inte...känner de inte av kyla i det här landet? Eftersom temperaturen oftast är lägre i sverige borde väl jag vara med van vid kyla än dom.. men jag fryser massor.. hösten är här!

Efter joggingturen skall jag springa in på tesco och köpa bröd och vindruvor som igår.. fast idag kör jag på två bröd :D

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0