Dagarna går fort..

Hejan på er!

Min syster och jag har det toppen, älskar att ha henne här. Dagarna går alldeles för fort!
Just nu sitter hon och knaprar på chips samtidigt som hon läser en skvallertidning. Detta medan jag försöker kolla upp vad det kostar att använda simhallen på caterham school, utan framgång.

Igår gick dagen väldigt snabbt. Vi gick ut med hundarna och tog sedan tåget till london. Vi hade tänkt åka london eye men kön var den längta jag någonin sett så vi bestämde oss för att ta det en annan dag istället och gå london aquarium istället. Massor av fina fiskar och hajar mm. det var myigt.
Efter det åkte vi till oxford street för att kolla lite i affärer. Åt först lunch på något cafe med ciabatta med kyckling.
Sedan blev det lite shopping på primark. Båda två älskar den affären för att den är så billig hehe.


Emma har sin nya kofta och sitt nya halsband på sig :)

Nu ska vi iväg och bada lite och sedan blir det hem för att laga köttfärsås och spaghetti :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej! Vad tjusig Emma är i sin nya kofta. Hoppas att du låter henne sköta snacket hela tiden så att hon lär sig mycket engelska....

2009-10-27 @ 15:07:55
Postat av: Linnéa

Älskar Primark <3 As bra affär :D

2009-10-28 @ 09:33:33
URL: http://myskoxen.devote.se
Postat av: klara :)

Hej, ni verkar ha det roligt! Idag ska jag och Petronella till Torp och sedan ska vi discbowla med två till. Skönt med lov! Häls. Klara :)

2009-10-28 @ 09:36:57
Postat av: Caroline

åh, primark är verkligen världens bästa!!

2009-10-28 @ 17:06:21
URL: http://carolineslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0