Camden marknad

Idag är det Camden market i norra london som står på schemat. Skall tydligen vara en jättestor marknad :)
Blir även en fika på Starbucks som numera är min och Sannas tradition att göra. En stor milkshake med massa grädde på varje vecka, låter väl bra :P
Kommer säkert bli en toppendag. Vädret är väl lite si så där och Richard berättade för mig att det skulle regna idag...såklart. Och det ser inte bättre ut. Säkert bara för vi ska på marknad idag och inte kan vara innomhus.

Igår när vi käkade pommes brände jag mig i gommen för att det va så varma. Gör fortafarnde göra ont och det känns till och med svullet. Att äta frukost var jobbigt idag pga av det.

Nu är det bäst att jag gör mig iordning, skall gå till tåget om en halvtimme.
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0