Camden market, covent garden och mc donalds

God Kväll!

Idag har vart en toppen mysdag i London.
Det hela började med att vi alla möttes i Camden, där marknaden är.
Der första vi gjorde var att äta hehe. Jag köpte ris/couscous med kyckling och kokta grönsaker, var bland det godaste jag ätit här i England faktiskt.

ser kanske inte så smarrigt ut här, men det var det vill jag lova!
De andra köpte kina mats aktiga grejer som också såg väldigt gott ut.

Sedan till efterrätt blev det så klart en dounuth

Köpte en med choklad och kokos överdrag med smält marsmallowfyllning
Himelskt god.


Efter camden market åkte vi till covent garden där det var en massa olika uppträdanden.
Vi letade sedan efter en biograf som visade Fame, men hittade ingen så istället gick vi till picadilly circus och satte oss på mc donalds... hehe

En hel lyckad dag om jag får säga det själv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0