Bra, bättre, Bäst?

God kväll!
Håller just på att göra mig iordning för en film och för att sedan kunna sova direkt efter.
Skall ta ut hundarna på dubbla promenader imorgon eftersom Richard och Bev slutar vid 6.

Middagen idag blev inte alls bakad potatis med lax, vi ska äta det imorgon, utan istället blev det potatis, lammkottletter och massor utav kokade grönsaker. Gott var det och jag är sprängmätt för tillfället.
Kan ju nämna att jag käkade upp ett helt vindruvepaket, 500 g, under bion tidigare idag och sen åt jag ju fiskfrukost med^^

När jag kom ner i köket förut höll jag på att svimma! Richard stod vid datorn och sa till mig (på engelska då:P )
- Eftersom du fyller år och vi hade tänkt att ge dig en födelsedagspresent så ger vi dig och din syster paketet med maddame tussade, london dungeon, london aquarium och london eye. Låter det bra?
Jag svarade att det var för mycket, jag menar dom ska ju bjuda mig på två musikaler och jag trodde att det var presenten.
Men han insisterade och sa att det var upp till dem. Jag tackade hemskt myckt och blev så klart VÄLDIGT glad. Jag tror att de såg det på mig också. Det här kommer nog bli en bra födelsedag trots att jag inte är hemma :)

Så Emma vi behöver inte betala för biljetterna! Den 25 oktober skall du och jag till Maddane Tussade

Nu är det dags att borsta tänderna
Good Night



Förresten Maja dök tandfen upp? :)


Kommentarer
Postat av: syrran:)

det är ju superbra och jätte snällt va dom:)jag längtar otroligt mycket... tiden kommer säkert gå jätte långsamt nu:(

2009-10-12 @ 16:49:21
Postat av: Maja

Tandfen dök upp och lämnade 10 kronor i ett glas. Det tråkiga var att hon tog med tanden, suck!!Jag fick visa min glugg i skolan idag. Ha det gott!!

2009-10-12 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0