Älskar disney

Blev två sådanna dära fritterade burgare som jag skrev innan. Tillsammans med pommes.
Men jag måste erkänna pommes var utsökt gott, har bara ätit de en gång innan sedan jag kom så jag tyckte jag förtjänade det. Burgarna däremot kunde jag ha skippat, hyfsade gick att äta iaf, men jag hade hellre varit utan.

Pratade lite med emma förut :)
Nu lyssnar jag på Abba och gör mig iordning för sängen. Skall kolla på lejonkungen ikväll hade jag tänkt :)
Jag börjar få slut på ideér till disney filmer, helst de "äldre" filmerna.
Har sett: Skönheten och Odjuret, den lilla sjöjungfrun, Pocahontas och nu lejonkungen.
Något mer förslag? skulle vara tacksam för tips!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Josefin Cederberg

Ok, måste erkänna att jag har blivit lite beroende av din blogg :P Iaf när jag inte har ngt att göra, då går jag in och tittar, haha :P



Hade du inte sett Ringaren i Notre Dame också? Om inte har du ju den, Aladdin, Hercules, Mulan.. Kommer inte på några fler just nu.. Vad tyckte du om Pocahontas då?? :)

2009-10-04 @ 00:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0