Allt möjligt

Hej alla goa och glada!

Träningen var så fruktansvärt rolig idag :) var inte så mycket folk där heller vilket gjorde att man inte behövde vänta något för att kunna göra en övning.

Måste bara berätta om idag när jag tog ut hundarna på morgonen.
Jag tänkte att vi skulle prova på en ny väg, så vi började gå på en liten stig i skogen. Efter ca 1 km eller något kom vi till en korsning i skogen där det var skyltar upp om vart man kom om man tog en väg. Jag tänkte att vi tar den kortaste som var en halv miles så vi började gå upp för stigbacken. Det var som ett dike man gick i och helt plötsligt så började hundarna vända om och istället för att gå 30 m framför började de nu gå bakom mig och nästan stannade. Detta gjorde mig lite rädd och det kändes faktiskt som att de kunde komma en orm eller vad som helst där så jag tyckte det var lika bra att vända om.
Istället gick vi tillbaka samma väg som vi kom och när vi gick där på den smala vägen hör jag hur hundarna börjar skälla som bara den och när jag tittade upp såg jag att vi hade mött på två ryttare med hästar.
Hundarna stog där framför hästarna och hoppade och skällde som bara den och det tog mig lång tid innan jag fick tag på hundarna och kunde sätta på kopplen igen så att de inte skulle springa ivägen för hästarna.
Hundarna fortsatte skälla ett bra tag men efter några minuter lugnade de sig och vi kunde fortsätta :)
Spännande värre..
Nu är jag iallafall ledig från hundarna i två dagar, hurra :D

Nu ska jag äta kvällsmat :D♥
Och bara tanken på tacos får det att vattna i munnen på mig. jag saknar det!... Emma när du kommer hit ska vi äta tacos flera dagar i sträck:P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag brukar kolla serier och filmer på ch131.com eller watchxonline.com ;)

2009-10-16 @ 20:25:44
URL: http://amandariinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0