Airfield

Hoppsan!

Den andra hundpromenaden blev lite mer än en timme och jag vandrade då runt "the airfield" som är ett stort grönt område där de brukar ha airplane som flyger. Idag var det massor med plan där och det är ganska häfigt att se, speciellt när de landar och lyfter.
Hundarna skötte sig bra, förutom att de sprang ut i vägen en si så där 4 ggr. Archi fick ha en grej för näsan på idag,  som gör att han drar mindre.  Han hatar att ha den på sig och försöker ständigt att dra av den men jag älskar när han har den för det går så mycket lättare då han inte drar någonting för då får han ont.
Varför har jag inte tänkt på att använda den förut för?

Jaja nu ska jag strax göra mig iordning för träning. Ska med Rosie idag till arenan. Blir hundrameterslopp för min del och kulkast om jag får tag på någon kula.
Om man skall fråga efter en kula vad frågar man då?

Hoppas ni har det bra där hemma!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0