6 veckor idag

Heeejsan, jag är jätte ledsen för den dåliga uppdateringen!
Min helg har varit fantastisk:D

På lördagen åkte vi in till London och vi åkte då till IKEA för att äta/handla mat. Jag åt en tallrik med köttbullar och chokladmousse till efterätt. Jätte gott! Saknar dock hemma gjorda köttbullar..
Jag handlade en liten fusk choklad.
Efter Ikea åkte vi vidare till Westfield, ett jättestort köpcentrum med över 260 affärer. Vi hann inte ens gå igenom halva kan jag tänka mig. Får bli en till resa dit tror jag :)

Åkte hem så att jag var hemma runt kvart över åtta. Då var jag nere i köket en bra stund och pratade med Bev och Richard. De sa åt mig att jag skulle bestämma mat till idag, så idag skall vi äta bakad potatis, lax och sallad :D Bev sa också till mig att hon vill att jag lagar mat någongång under nästa vecka så då blir det köttbullar. Var nämligen på Ikea i croydon idag och köpte lingonsylt, knäckebröd och gräddsås på påse. Skall även ställa mig och laga egna köttbullar, så farmor om du läser detta får du gärna skriva in ditt recept under kommentarer :P

Bev berättade även för mig att mitt schema kommer att ändras. Hon förklarade att hon och Richard är så trötta efter jobbet varjde dag att jag nu skall ta ut hundarna på prmenad två gånger om dagen. En på morgonen och en vid 2-3 tiden. Lite jobbigt eftersom det känns sot jag precis har kommit in i rytmen att ta ut hundarna en gång om dagen, o är inget jag ser fram emot xD men antagligen får jag lite mindre att städa nu så det är ju positivt.

Dagen idag bjöd på en riktig shoppingdag.
Började först med en rejälfrukost så klart bestående av två ägg och fisk. (haddock file, är det samma som kolja?)
stack efter det till Croydon för att möta upp tjejerna. Handlade massor, eller massor och massor..mycket för att vara mig, och blev några hundralappar fattigare.
Gick sedan på bio :D såg Love happens med Jennifer Aniston. Grym film säger jag bara!



Ska lägga upp bilder på det jag handlade lite senare :) lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0