35 dagar

God Morgon!

Blev inget mer inlägg igår eftersom jag var så trött när jag kom hem från London att jag bara låg och tittade på film och åt godis:P

Gårdagen var iallafall väldigt lyckad och vi hann med att gå omkring i flera timmar på camden market, som var jättestor och sedan hann vi även med en lunch i china town. Blev kyckling med curry för min del och det var utsökt.

Nu skall jag klä på mig för om en kvart är det dags att gå till tågstationen. Idag skall det vara vaktbyte vid buckingham palace så idag skall vi bannemig se det..hehe! Sen skall vi antagligen även gå in på Charles Dickens museumet som finns här. Skall bli jätte roligt.

Dags att kila, hör av mig när jag kommer hem.

BTW: idag har jag varit här i 5 veckor

Kommentarer
Postat av: syrran:)

jag LÄNGTAR tills jag åker till dej...ska snart till farmor och äta mat:) har pluggat fysik och engelska på morgonen.."verkligen kul;-(



Ha det bäst<3

2009-10-04 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0