1 oktober

DÅ var det dags att ta ut hundarna på en promenad. Har just tryckt i mig en skål flingor och en apelsin.
Vaknade tidigt idag med och kunde inte somna om efter det, ganska segt om man vet att man kan sova till kl 9.

Hade svårt att somna igpår också. Men det är ganska fint att ligga o titta ut genom fönstret på kvällen för det flyger flygplan när här utanför hela tiden, inte så att man störs av dem för det låter inget, men det ser fint ut. Flygplatsen Gatwick ligger ju bara 20 min härifrån så det är väl därför.

Idag skall jag förutom att vakta hundarna hänga upp tvätt och städa köksgolvet annars har jag faktiskt ingen aning om vad som händer... blir spännande att se.

Idag är första oktober vilket betyder att jag fyller år om 19 dagar :D sen kommer Emma hit om 23 :) haha

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0