Vill bara tala om

Hallojsan :)

Ligger i sängen och ska strax sätta på ett avsnitt av andra avenyn, så hemskt bra!

Träningen gick för övrigt mycket bra idag och mina ben känns riktigt möra just nu så det ska bli skönt att sova :) När jag kom hem från träningen serverades pasta med fyllning (typ raveoli) med tomatsås, looove it!

Imorgon kväll skall jag träffa den tjeckiska tjejen och vi skall gå och sätta oss på någon pub här i caterham och bara prata och ta det lugnt. Ska iaf bli skönt att komma ut lite och göra något annat än att sitta vid datorn :)

Nej nu ni ska jag börja se på andra avenyn innan det blir för sent. Sov ju dåligt i natt då jag drömde något så det kändes som att jag var vaken hela natten. Visst är sådanna drömar jobbiga?!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0