Växeln hallå

Det där med att se robinson gick inte så bra då massa andra saker kom i vägen. Eller ja. Jag skulle borsta tänderna och satte på musik samtidigt, såklart fastnade jag vid musiken och har suttit här och mimat (sjunga högt vågar jag ej) och även smådansat lite haha! SCHLAGER SÅ det rtyker om dte har det varit. Allt ifrån Charlotte Perelli till Tommy Körberg xD

Har även pratat med Klara, en tjej som bor här i Caterham från Tjeckien, lite via facebook. Kommer antagligen (hoppas) träffa henne under nästa vecka då hon inte kunde imorgon.

Lite Pics

Så roligt har jag haft nu i drygt en timme. Börjar bli lite trött kanske dags att lägga sig?
Vet inte om jag har riktigt lust med london imorn. Har inget jag behöver handla just nu förutom skor då.. men jag orkar inte prova. London har jag ju vart i nästan varje helg, hade velat åka någon annanstans. Hmm, får fundera lite på det :)

Sov gott, nu ska jag iaf se robinson om jag orkar vill säga xD
Kunde inte sova igår kväll heller, trots att jag hade varit barnvakt. Fick förresten 20 pund. Inte så värst mycket för 4 1/2 timme men alltid något :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0