Värst vilken toppen dag det blev :D

Nu har jag kommit hem och ska lägga mig och titta på robinson på datorn :)

Dagen har rent ut sagt varit toppen. Började med att ta tåget in till london och mötte där upp tre svenska tjejer. Vi gick omkring på oxford street och shoppade hela dagen. Jag prövade även på att äta sushi och jag måste säga att jag tyckte det var riktigt gott. Ni ska få se en bild på det jag åt imorgon så ni kan se vad det var men bla var det rullar med sjögräs runt riset med gurka och rå lax innuti. Prövade även någon med krabba innuti och någon med räkor. Mums :D

Åkte hem vid strax efter fyra tiden för Bev behövde sin tågbiljett. Väl hemma pratade jag med släkten via web cam. Klara hade kalas och då passade jag på prata med de som var där. Fick till och med se när de sjöng för henne och hade tårtan frame med ljus och allt :) Jätte skoj var det att se och prata med dom iallafall <3

Efter samtalet gick jag och Richard ut och åt middag. Blev inte pizza som han hade sagt igår, eller jag fick ta det om jag ville, men vi valde tapas att dela på. Så vi beställde in 5 mindre rätter istället. Jättegott! Blandannats fanns det kyckling grillspett, lam grillspett, korvgryta, ris med jätteräkor och kyckling och stekt potatis. Mumsigt värre. Så klart (tvingade) han i mig efterätt också så det blev en stor cheesecake med glass och grädde.

Vet ni förresten hur illa man mår efter 250g vit choklad? JAG GÖR! men som sagt ska det frossas så ska det göras ordentligt!

Imorgon blir det shopping i croydon tillsammans med massa svenska tjejer :) blir även IKEA besök och lunch där och sen förhoppningsvis bio på eftermiddagen/kvällen.

Sov gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0