Varför har jag ont?!

Tjabba Tjena Hallå :)

Ganska härligt att gå ut med hundarna idag faktiskt trots blåsten. Var ute i hela 1 timme och 15 minuter.
Nu har jag städat irodning lite i köket och snart ska jag ta på mig andra kläder än mjukisar för jag skall åka med Bev till ett ställe. Minns inte vad det hette men vi var där för några veckor sedan och åt lunch och kikade i affärer, idag vet jag inte vad vi ska göra.

Efter det blir det såklart hundpromenad igen. Eftere det gymmet, fick reda på igår att gymmet öppnar 5 och inte 4 som jag tidigare trott. Betyder alltså att jag får gå ner en timme senare och på samma sätt kommer komma hem en timme senare, lite jobbigt för då kommer jag antagligen få äta middag själv på kvällarna :/
Blev lite pinsamt igår när jag hade tränat klart och hon i receptionen sa till mig att vi öppnar inte förren 5 och jag hade traskat in där och börjat träna circis halv 5. Har förresten jätte ont i bröstbenet idag.. kan inte ens sträcka armarna rakt ut eller uppåt utan att det gör ont som in i he****e..




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, hej! Vad jobbigt attt du har ont. Har du sträckt dig ? Du kanske skulle ta en Ipren, om du har...Det brukar hjälpa mot muskelvärk. Ha det gott!

2009-11-18 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0