torsdag 5/11

Ännu en torsdag har gått. Denna veckan har gått snabbt men ändå långsamt på något sätt. Hundarna har iallafall varit jätte duktiga här hemma och varit så lugna så, förutom på promenaderna då de alltid drar något fruktansvärt.

När jag tog ut hundarna för den andra promenaden idag gick jag en annourlunda väg som gjorde att det blev lite roligare. Just när vi hade börjat gå eller efter ungefär 15 min kommer världens regnskur så himla typiskt. Har varit uppehåll hela dagen men just då skulle de så klart börja regna.

Imorgon kommer Jonas och Lina till england :D De skall bo hos Linnea de första dagarna men sedan ska de bo här i caterham på ett bed and breakfast resten utav veckan. Ska bli superduper skoj och jag längtar massa.

Här händer inte så mycket mer idag. Väntar på att Richard ska komma hem och jag åker till arenan för träning. Är inte lika taggad idag som igår, beror atagligen på att det är så kallt att träna ute nu. I tisdags hade jag 4 långärmade tröjor/koftor och frös ändå. Får bli samma klädsel idag tror jag.

Klockan är strax efter 16.00 och det börjar redan bli mörkt = depprimerande. Jag vill ha värme nu. fast snö med hehe!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0