Shoppingtokig?

Jag vet inte vad som händer med mig men jag kan knappt gå in i en affär längre utan att handla grejer, iallafall inte primark!
Hade inget bättre för mig idag så jag åkte en sväng till croydon. Gick omkring där i affärer i flera timmar och letade skor, men handlade en massa grejer förutm just skor.

På vägen hem stannade jag vid purley tesco och gick in i mataffären för att köpa äpplen och päron och hjälp vad stor den affären var. Det värsta var att det var utförsäljning på en massa gott godis och jag höll på att köpa uplite av varje.. men jag lyckades hålla mig ifrån att köpa något ändå..

Nu ska jag snart sticka iväg till gymmet :)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0