Övningsköra

Då är hundarna rastade och klara :) Ska snart börja dammsuga efter att ha kikat runt lite på nätet.

Hade svårt att somna igår. Låg och tänkte på allt som kommer hända, kompisar som kommer hit, jul, att emma snart får börja ÖVNINGSKÖRA. Det är helt tokigt jue. Jag kan inte minnas att jag var sådär liten när jag började köra?
Hur ska det gå?:P jag minns ju självklart vilken stjärna jag var på att köra bil i början. Behövde knappt några lektioner alls och kärringstopp har jag aldrig hört talas om. Det blir svårt för emma att slå kan jag lova..

..nu ljög jag lite grand, men bara lite

Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle nog vilja påstå att du ljög ganska ordentligt nu::))

2009-11-04 @ 13:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0