ÖSREGN

Har varit igång och städat nu i ca en timme. Badrummet och hallen. Tar sin lilla tid!
Nu ska jag ta det lugnt en stund och sen ska jag hänga upp tvätt, har tvättat min andra sängkläder så att jag kan byta till nya imorn :) sen ska jag nog slänga in en tvätt till med underkläder ..hm.

Får se om jag kilar ner till centrumet eller inte, beror på vädret öser ner just nu.

På fredag kommer två av mina kompisar hit :D Lina & Jonas :) Längtar massor. De ska stanna en vecka och i ca 5 dagar ska de bor här i Caterham där jag bor. Kommer bli massa skoj :)
Sen har även Linda, som FYLLER ÅR IDAG GRATTIS:D, bokat flyg hit den 14-21 december. Har massa o se fram emot nu och det känns bra för då går tiden snabbare :)


Tänk vilken känsla det måste vara att stå där över på pallen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0