Olydiga = gör mig tokig

Hejsan

Idag har det hänt mycket för att vara en måndag.
Bev arbetade hemifrån idag vilket betydde att jag var ledig, förutom att ta ut hundarna på två promenader vill säga. Så efter prommenaden i morse åkte jag till Croydon en sväng och fick med mig ett par tjockvantar och ett skärp.
Åkte hem åt lunch och såg på tv i typ en halvtimme innan det var dags för att ta ut hundarna igen. Blev helt tokig å dem så idag är inte mitt humör på topp. Samma sak varje måndag men mot slutet av veckan orkar jag aldrig bry mig för då vet jag att jag snart slipper dem under hela helgen, så skönt.

Nu ska jag ner en snabb sväng till gymmet och försöka vara tillbaka här igen vid kvart i sju.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0