Okey jag är en slappis

Då var träningen avklarad, häärlig känsla må jag säga!
Kom hem och maten var precis klar, chili con corne:P som alltid på torsdagar haha. Gott var det men ruskigt starkt. De hade tydligen haft i någon kryddsås de hade med sig från västindien och det var galet vad det nästan brändes i munnen. Serverades även vitlöksbröd till :D
Imordon ska vi gå ut och äta middag på en spansk restaurang. Typ tapas eller något hette det, har ingen aning om vad det är. Någon som vet?
Blir nog ysigt iallafall.

Nu ska jag duscha och borsta tänderna så att jag kan lägga mig sedan. Är sjuuukt trött just nu.
Men det blir väl som alltid att när man väl har lagt sig så är man inte trött längre....


Så här sleten är jag typ varje arbetsdag: osminkad, oborstat hår och mjukiskläder. Man blir slö i hela kroppen av att gå omkring så, men andra kläder funkar inte nära hundarna....

SOV SÖTT

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skoj att de bjuder dig på spansk restaurang. De verkar verkligen vara trevliga din värdfamilj! Här i Uddevalla regnar det och är mulet: riktigt trist väder. Ha det gott!

2009-11-06 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0