OhhoHh

Yees :) Jag är sjukt glad idag och jag vet inte varför men humöret har varit på topp hela dagen, inte ens av Archis "dragande" på promenaderna eller Indias skällande har fått mig irriterad.
Kanske beror det på att Linda kommer hit om exakt 3 veckor och en dag? eller att det är jul snart? aa jag vet inte men skön känsla är det.
Efter att ha vrit sådär lagom lat idag känns det skönt att gå ner till gymmet om en sisådär halvtimme. Behöver röra på mig lite nu efter helgens vila. Idag ser jag faktiskt fram emot gymmet. Blir så när jag är stilla en heldag då kommer änna överskottsenergin smygande. Fast när man väl är på gymmet och skall börja med uppvärmningen känns det aldrig så längre :P då känns det bara fruktansvärt jobbigt.. men känslan efter ett träningspass är nog bland de bästa som finns.

Ikväll händer ingenting som vanligt. Har inte pratat mer med au pairerna som bor här så det blir nog inte att jag träffar dem.. men hoppas att det sker längre fram i veckan :D
Jag har ju alltid mitt korsstygn att sysselsätta mig med xD eller mina böcker :)
Ska ta och läsa en liten snutt nu innan jag går.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0