Nu rymmer jag

Nu sticker jag ut för en träff med Klara (som au pairen heter) vet inte när jag kommer tillbaka. Men jag är så galet trött just nu och jag är tveksam till att jag kommer orka att vara uppe så länge idag. Vi får se helt enkelt

Träningen idag gick förresten skit. Mådde inge vidare eller snarare jag hade ingen ork till träningen, kändes nästan som att jag skulle svimma emellanåt. Kanske borde ha vilat idag egentligen eftersom jag känt mig trött och småhängig hela dagen. Hoppas motivationen kommer imorgon istället.

Åt en riktig brakmiddag idag kan jag ju bara snabbt meddela. Var någon kycklinggryta med potatismos och det var så gott att jag sa att jag ville ha mer när de andra skulle ta och då fick jag en lika stor portion till som den första. Och den första, om man räknar hemma, hade räckt åt 1,5 personer så allt som allt har jag ätit middag för 3 pers idag! Men de va gott så jag var änna tvungen..


Nä hörrni dags o kila iväg
Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0