Motivationen är som bortblåst

Okey detta blev en lite slappare dag än vad jag hade räknat med.
Ligger fortfarande i min säng i pyjamas(?) inte okey haha.
Ska tvinga mig ut på en promenad nu, löppasset får vänta till en annan dag om jag hinner, har egentligen ingen lust att göra ett smack men en kort promenad nu och ett gympass senare ikväll så har jag gjort mitt för idag. Man behöver väl dagar ibland då man slappar och slöar lite extra mycket?
Ioförsig har jag slöat från träningen hela veckan när Emma var här men jag har absolut ingen lust att träna alls för tillfället. Börjar bli riktigt segt att köra själv varje pass och gym är extra tråkiga. Vad ska jag göra för att få motivation till att träna igen?

/ Bye

Kommentarer
Postat av: Pappa

Angående motivation så får du väl tänka på alla pers du skall slå under utomhussäsongen.....

2009-11-03 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0