Missförstånd

Hej o god kväll gott folk!
Kan ju börja med att säga att min dag har varit toppen.

Tog tåget till london och gick därifrån till Buckingham Palace, vi hade tur idag och kom precis innan vaktbytet skulle ske. Stannade och såg på det en stund innan vi åkte vidare till Camden market.
Det började regna förstås men det störde inte oss utan vi satte oss utomhus på en bänk med vår mat :)
Drog sedan vidare till Tower bridge och london bridge innan vi for hem igen.
Skulle gått ut på en pub och satt oss men det blev lite missförstånd där och vips var klockan 20.00 och jag skulle hem och äta haha.

Har varit mkt skoj vill jag lova och imorn får jag hjälp av både jonas och lina med att ta ut hundarna :) Eftersom dom är två behöver jag kanske inte gå med överhuvud taget? eller när jag tänker efter joooo...inte vågar jag lämna hundarna ensam med dom två xD haha

Ska ta och titta på ett avsnitt av flyg 29 saknas. Hittade alla avsnitten på youtube en dag i förra veckan och jag minns att jag älskade det programmet när det gick på sommarlovsmorgon för typ 3 år sedan och då såg jag inte alla, så nu håller jga på och kikar igenom dom. Riktigt bra :D

Ha en trlg natt tillsammans så hörs vi imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0