Min nya lampa

Haha måste bara berätta vilket geni jag är ibland..NOT!

Här om veckan när jag skulle prova min nya pannlampa som jag fick av mamma,pappa och emma i present så hände följande.
Jag tog ut lampan ur förpackningen, lade ner den i väskan och gick ut. När jag hade kommit ut bestämde jag mig för att testa den. Jag försökte sätta på den i säkert 5 minuter innan jag insåg att man kunde öppna den och att det där skulle sitta 3 stycken batteri i xD det var bara att ta den långa vägen till gymmet istället för genvägen som är så svart på kvällarna.
Nästa gång jag skulle till gymmet kollade jag noga att den funkade innan och nu fungerar den finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0