Lovley morning, lovley day

OjOjOj vad jag är trött, utmattad, slut, mätt ja allt det där..
Har varit igång hela dagen idag. Började med att ta ut hundarna en timme, sedan blev det städning från halv elva till kvart över tolv. Gick till affären och köpte äpplen och päron.
Kom hem och tog ut hundarna igen i ca 45 minuter. Gjorde iordning mat, två smörgåsar + två äpplen och ett päron. Helt sprängmätt blev jag.

Nu är första gången på hela dagen som jag har suttit ner och tagit det lugnt.
Om en halvtimme lite drygt går jag till gymmet eftersom rosie som sagt inte skall träna.
Hoppas på att vara trött ikväll då jag hade jättesvårt att somna igår. Så jobbigt är det när man ligger i sängen klarvaken fast man vet att man borde ha somnat för längesen.

Hundarna har vart jätte duktiga idag och lugna. Det tycker jag om haha :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0