Love you

Nu känner jag mig duktig :) Gick upp 7 imorse för att köra gym och vilket gympass det blev. Var så galet trött efteråt att jag inte trodde att jag skulle orka gå hem hehe.
Men jag kom hem och lagade frukost, mannagrynsgröt med russin och mandlar + två rostmackor. Mumsigt :)

Nu ska jag snart springa in i duschen och sen ska jag nog sätta mig och vila en stund tror jag. Förhoppningsvis blir det bio ikväll, har inte hört något från Au pairen men dete var ju vad vi bestämde i onsdags.

Vädret ser förresten väldigt lovamde ut just nu. Sol, inte mycket blåst och inte sådär bitande kallt som det har varit i flera veckor nu. Det här gillar jag! Det enda som hade varit bättre är snö :P

Ha en bra dag alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0