Lever

Dags att byta om till träningskläder. Packa ner vattenflaska, träningsprogram och pannlampa för att bege sig till gymmet.
Sitter inne och fryser som sjutton just nu, JAAA det är kallt här och det är speciellt kallt i mitt rum. Hörde Bev och Richard prata igår om att någon skulle komma och sänka värmen i huset(?) för dom tyckte det var för varmt. SKojar dom var det enda jag kunde tänka på hehe.
Måste medge attjag är lite smått avis på mina kusiner som är i Spanien nu har har det garanterat varmare än vad jag har det här :)

Vet ni förresten.
När jag kolladeigenom kylskåpet förut, som jag gör varje måndag för att se vad veckans mat kommer att vara, så hittade jag LEVER. Gaaaah! Ska inte säga att jag inte tycker det är gott för jag har aldrig smakat, men när jag stod där vid kylen och kläde på förpackningen såg det allt annat än ätligt ut.. återstår att se.
Någon som smakat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0