Lätt som en plätt

Hej hoppas allt är braigt :)

Det blev en ganska stressig dag tillslut ändå. När jag hade tagit ut hundarna för andra gången skulle jag gå ner till familjen jag skall barnvakta för imorgon. Först var jag tvungen att leta upp vägen på kartan och sedan packa ihop alla träningskläder eftersom klockan var såpass mycket att det var dags att åka med Rosie efter det.

Hos familjen gick allt bra. Det är en flicka på 4 år och liten pojke på 2 år som jag skall passa. Barnen kommer att sova när jag kommer och jag ska egentligen bara sitta i deras hus och se på tv ifall barnen skulle vakna under tiden dem är borta. Får hoppas jag orkar hålla mig vaken själv bara hehe, blir lätt att man blir trött på kvällarna om det inte händer något.. dvs inte går något bra på tv:n

Direkt efter besöket var det dags för träning. Körde en massa hopp idag så benen är helt möra och spaghetti nu.. var ett tag sen jag gjorde häckhopp och liknande.

När jag kom innanför dörren (som var typ 10 min sen) så doftade det gott av mat. Vet ännu inte vad som serveras men det ska vara klart om ca 10 min :)

Imorgon funderar jag på att gå till simhallen och simma lite på morgonen.. öppnar 7.30! Vet inte om jag kommer orka att gå upp men jag känner att jag behöver göra något avkopplande, lugnare för jag är så spänd i hela kroppen nu. Har ett gympass senare på eftermiddagen innan barnvaktningen.. så imorgon lär det vara ganska fullt upp. Men jag ser fram emot det.
Imorn morron lär ni väl märka om jag gick till simhallen eller inte beroende på om jag bloggar vid 9 tiden eller inte xD Allt hänger på motivation :)

Nu ska jag vänta på mat och läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0