Jag vann

Hallå hur står det till?
Just nu är allt toppen, bortsett från den envetna hostan som aldrig vill ge med sig!
Vädret är härligt och hundarna är tysta för en gångs skull :P

Jag sitter uppe på mitt rum och gör absolut ingenting. Ska ta en lite kort promenad till affären sen och köpa tuggummi och päron. Är sjukt sugen på det :)
Sen ska jag ut på ytterligare en promenad med hundarna, min sista för veckan för jag är ledig imorn, och sen ska jag träna på arenan med Rosie. En härlig dag


Vad hundarna sysslar med i trädgården just nu vill jag nog inte veta men de har iaf hållt dom tysta i en kvart eller något. Märkte nyss att de står och drar av löven på buskarna.. hoppas det är okey :P


Förresten måste jag bara berätta en skoj grej. Jag skickade in en grej för en tävling på en blogg där man kunde vinna Heinz saker (ketchup märket) och idag fick jag ett mail om där det stod att jag hade vunnit :D Så ni får hålla utkik där hemma för snart kommer ett brev/paket till mig på posten :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0