Jag älskar kokta grönsaker

Eftermiddagen har gått riktigt fort.
Efter promenaden jag tog strax före tolv (som varade i 1 h 10 min) åt jag lunch och sedan gick jag ner till centrum och kikade lite i de få (3 st intressanta ) affärerna som finns. Köpte lite smågrejer och sedan bar det av till gymmet.
Körde ett ganska enkelt/medelmåttligt jobbigt pass i ca 1 h 20 min och sedan gick jag hem.
Det blir helt kolsvart här nu vid 16.30 tiden så idag valde jag att gå den längre vägen hem som tar ca 40 min men är på samma väg där bilarna kör. Annars brukar jag ta en genväg som är mycket närmare men som inte har några lampor över huvudtaget så där är det helt svart. Den ligger precis intill skogen också kanske därför den känns läskigare:P Funderar på att ta med pannlampan som jag fick av mamma,pappa och emma i present så kanske jag vågar gå där iallafall hehe.

Nu ska jag äta mat. Skulle serveras biff med grönsaker och något till. Låter smaskens.
Förresten blev det ingen majs igår men det blev kyckling, mos och massa kokta grönsaker till. Det var mumisgt vill jag lova. Har börjat älska kokta grönsaker nu så det kommer jag se till att införa mer hemma när jag kommer hem haha! Emma det är lika bra du börjar vänja dig vid det nu..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0