It's raining cat's and dog's

Jag har aldrig varit med om så mycket regn som det är här just nu, iaf inte i England. Det fullkomligt öser ner och har gjort det sen jag vaknade för en timme sen. Hade hoppats på att det skulle lugna sig en del tills jag ska ut med hundarna men det ser inte ljust ut nu iallafall kan jag tala om. Väntar till halv tio sen tar jag ut dem ändå, orkar inte vänta hehe.

Ska inte göra så mycket mer idag än att ta ut hundarna och träna. Hostan börjar äntligen lite smått ge med sig nu även fast jag fortfarande hostar en del.

Förresten så har min klocka slutat fungera (buuhuuu). Efter 5 1/2 år har den stannat :( Jag klarar mig inte utan klocka. Är så van vid att jämt ha den på min arm men nu är det ju ingen större idé:P Så jag blir tokig varje gång jag ska kolla upp hur mkt klockan är och jag får ta fram mobilen istället.

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig :)
Hörs och syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0