Inget händer här just nu

Jag har det lite booring just nu hehe! Inget att göra helt enkelt och trött är jag inte ett dugg heller, precis så har det varit hela veckan och jag vet inte vad sömnproblem beror på? Jag är ju absolut inte stressad eller något sådant för det vet jag kan leda till att man får svårt att sova.. hm
får börja aktivera mig mera på dagarna så jag inte bara sitter inne på datorn hela tiden hehe.

Idag åkte jag ju förresten med Bev till ett ställe vet fortfarande inte vad det heter men det ligger ca 25 min med bil härifrån. Gick omkring där i drygt en timme och kollade i affärer. Sedan handlade vi mat också innan vi åkte hem. Alltid trevligt att komma ut och göra lite annourlunda grejer.

Har förresten pratat lite med en ny tjej via mail som också bor här i Caterham, hon är inte svensk (vilket land hon kommer ifrån vet jag inte) så henne kommer jag antagligen träffa snart, eller jag hoppas det iaf :D

Ja de var väl lite från mig här ifrån kvällen. Ska nog ta och lyssna lite på musik och kanske dansa med? sjunga vågar jag inte eftersom det är stor risk att någon annan hör haha. och enligt andra är jag tondöv..? hur det kan gå ihop vet jag inte för så illa låter de väl inte när jag sjunger xD? men som sagt enligt andra, speciellt pappa, så är jag tondöv och kan inte sjunga för 5 öre. Kan ju glädja mig att att han sjunger ännu värre :) haha!

God night everybody
nu spelas musik på högsta volym, eller nu ljög jag lite.. lägsta volym typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0