Indisk Mat

Nu vet jag vad de menar när de säger curry här.. Indisk mat
Det var sjukt gott och det jag åt var inte vidare starkt. Tog räkor med currysås, måste varit jättebamseräkor för dom liknade mer kräftor tycker jag:P Gott var det iaf och jag blev galet mätt. Inga dåliga portioner här inte. Men jag behövde det efter träningen.

Satt nere och pratade en del med familjen sen och satt även och tittade på tv med dem i över en timme. Sen blev jag så trött att jag var tvungen att gå upp på rummet. Så nu har jag just gjort mig iordning och skall strax stänga av datorn.
Imorgon åker jag in tidigt till London. Skall möta upp de andra au pair tjejerna och vi ska äta lunch och se på bio: a christmas carol (en julsaga) blir det och det är en 3D film vilket ska bli jätteskoj att se.

Ha de nu riktigt mysigt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0