India gör mig tokig!!!!!!!!!!!!!!

India var rent ut sagt hopplös idag! Hon skällde åt varenda person/hund, hon drog så jäkla mycket i kopplet att jag typ fick brännmärken och hon käkade upp allt som låg på vägarna. Hon tryckte i sig ett helt banan skal som låg på vägkanten. Är det normalt för hundar att gå och äta och slicka på allt det kommer över på vägarna?
Sen blir jag tokig på att hon varenda dag på varenda promenad skall gå runt mina ben så att kopplet viras in runt mig eller att hon går runt en lycktstople så att kopplet fastnar och jag måste stå och pilla med det. Ååå humöret tt idag är dåligt tålamod!

Archi däremot är så duktig så. Han är en ängel jämfört med India. Hade varit lättaree med "två" Archi istället för en India och en Archi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0