Idag har jag varit här i 13 veckor

Hej alla fina!

Första advent idag, här är det inga julsaker alls som är uppe. Frågade igår om dom brukar sätta upp julsaker och då sa han att dom oftast inte gör det för att dom alltid reser bort över jul?! men iår skulle de hänga upp julkorten som det får haha. Ja dom hänger upp alla julkort på väggarna och i snören i taket :) men så mkt mer än det kan jag väl inte vänta mig då, eller jo de skulle ha en julgran också..


Vaknade för en sisådär 45 minuter sen och ska strax börja klä på mig. Har ägnat morgonen till att äta frukost framför sökande av au pairer i caterham på datorn. Tyvärr utan framgång.

Ska åka i till Croydon vid 10 tiden och jag tror att det väntar en väldigt skojig dag :D IKEA, bio, shopping aaa kan inte bli bättre.

Nää hörni dags att ta på sig så jag inte missar bussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0