I don't know ...

Nu är jag färdig med promenaderna idag :) nu väntar jag på att klockan ska bli halv fem så jag kan åka iväg och träna. Arena träning idag och en massa löpning. Har inte kört löpning mycket alls det sista så får väl se hur det går :D Blåser som tusan ute gör det idag också dock har det inte regnat något idag. fantastiskt.
Fast nästan så jag föredrar regn istället för så här mycket blåst. Det är verkligen rejält, jag och hundarna blåser nästan bort!

Medan jag sitter här och väntar är jag inne på olika högskolor och tittar efter utbildning. Hade ju tänkt börja plugga nästa höst igen men jag vet inte riktigt vad jag vill läsa. Det är inte lätt och välja för det finns så mycket och jag är väldigt förvirrad för tillfället.



Dags och fortsätta kolla.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0