Hur står det till?

Nu sitter jag här på mitt rum ensam igen. Lina och Jonas har gått ner till sig för att äta lunch, jag har varit ute med hundarna två gånger idag och jag har nyss ätit lunch.
Stekta ägg med mackor och äpple, mums men är fortfarande hungrig.. eller mer sugen kanske man ska säga.

Ikväll blir det träning på arenan och sedan middag ute med mina vänner, superkul :D
Hundarna ligger helt utpumpade i köket efter dagens promenader som var ganska långa.

Nääää hörni nu ska jag gå ner och bre mig ett par mackor till och titta på film eller något.
Hoppas ni har det bra.

Ps vad är vädret i sverige nu? Ds

Kommentarer
Postat av: CL

Uppehåll men grått och mulet, ca 2-3 grader.

2009-11-12 @ 15:45:31
Postat av: CL

Och snart mörkt.....

2009-11-12 @ 15:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0