Hundarna skäller så jag blir tokig just nu

Morsning korsning, eller ja vet inte om det kan kallas morgon längre när klockan är 11.00?
Har iallafall lyckats ta mig ut med hundarna i en timme och tio minuter. Vädret är sådär lagom idag Sol ibland mulet emellanåt. Sen är det inte allt för kallt idag heller så det är skönt.
Ska strax kila ner till centrum och kolla efter lite grejer samt troligtvis köpa lite frukt. Den har vart slut här länge nu så jag tar mina egna pengar hehe.
Sen blir det ytterligare en prommenad med hundarna och sedan gym innan restautrang besöket.

Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Restautrang besök =)Hoppas du får det trevligt =)

Varma goa Kramar

//Malin Lindgren

2009-11-06 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0