Hösten är här :D

Vädret idag har varit fantastiskt.
Soligt och endast lite lätt vind. Perfekt höstväder med andra ord. På gatorna gick parkarbetare omkring och samlade upp de rödgula löven som täckte gatorna.

När jag var i affären idag var det en snäll dam som lät mig gå före i kön eftersom jag hade så lite att handla. Det samma hände igår då var det en gubbe som lät mig gå före :) det finns allt många snälla o trevliga människor här!

Gymmet gick bra idag med. Körde exakt 39 min crosstrainer igen haha + styrka.
Har fått jätteont på mitt bröstben på ett ställe jag hade jätte ont på en gång i sommras. Hade ont där i början av min tid här i england också men det gick över, men nu har det kommit tillbaka. Jätte jobbigt för vad jag än gör så gör det ont typ. Det värsta är när man skall sova och vänder på sig.. då är det inte skönt :/

Nu sitter jag och slappar framför datorn som alla andra kvällar haha! Andra avenyn idag också jue :)
Hoppas maten blir klar snart för jag börjar bli lite smått hungrig sådär.

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0