Härliga Croydon

Nu är jag tillbaks från en härligt regning dag i Croydon.
Mötte upp alla tjejerna vid 11 tiden och vi begav oss direkt mot IKEA. Gick omkring där och kikade ett tag innan vi åt lunch :) älskar luncher på ikea :P
Sedan handlade vi lite, jag köpte en aladdinask till "julklapp" till värdeföräldrarna.

Åkte sedan in till Croydon köpentrum där vi spenderade större delen av tiden på H&M och efter ett ganska långt tag hittade jag kjolen som jag letat efter :D funderade även länge på om jag skulle köpa en tröja till som jag provade men ag bestämde mig för att vänta..det ångrar jag nu, jag vill ha tröjan!

Vid fyra tiden gick jag, Sanna, Hanna och Anna mot biografen då filmen vi skulle se började halv fem :) Såg 2012. Jättebra film verkligen, dock fick vi en chock när vi kom ut från filmen och klocka var halv åtta?! haha jaja det var mkt trevligt iaf :D

Åkte sedan hem och jag ska just till att klicka igång ett robinson avsnitt.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0