Här kommer dagen kortfattat

Vilken toppenhelg det här har varit.
Träffade Jenny idag tillsammans med Lina och Jonas i Croydon. Vi käkade lunch på en bar/restaurang och såg på fotboll, Chelsea- Manchester United. Vilken stämning det var :) God och BILLIG mat var det också. Åt chili con corne + bubbelvatten för 3 pund. Haha kanoners bra.

Kommer lägga upp bilder när jag är piggare men jag har sovit så dåligt nu i två nätter, som beror på att Jonas snarkade och Lina ryckte till i sängen hela tiden xD jag och lina sov skavfötters och jonas på golvet haha.

Aja som sagt imorn blir det mer och bättre uppdatering men nu ska jag alldeles strax sova.
God natt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0