Godis i massor

Har haft en helmysig dag. Gick på julmarknad i Hyde park och åt lunch på en god restaurang. Träffade äcen en ny tjej idagm, Elenor som var väldit trevlig.
Blir nog att jag åker in till London imorgon med.

Nu sitter jag o snackar lite med Linda på msn :D Hon har köpt bil, snacka om avis^^
Har även tryckt i mig alldeles för mkt godis. Måt illa nu efteråt. Men så blir det när man köper mkt godis (hade så svårt o välja i affären så jag köpte med mig tre olika saker så tänkte jag att jag har halva idag och halva nästa lördag). Det slutade med att jag åt upp alltihopa. En påse fruktkolor (240g), en 100g chokladkaka och maltreser 75g. + lite lakrits på det.. fy då :) men de e ju bara lördag en gång i veckan haha! 450g godis låter ganska mkt iof när ja tänker efter. Men som sagt mår sjutton så illa nu efteråt, sprängmätt med.

Nu ska jag se på robinson :) eftersom pappa aldrig loggar in på msn som han LOVADE!
Imorgon e jag väl hemma från london runt 7-8 tiden på kvällen ifall ni har tid och prata då!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0