fredag den trettonde

Regnet det bara öser ner..tjallalalala
Inte kul. Ska strax ut med hundarna igen och sen ska jag göra mig en fruktsallad som mellis.
Fredag den 13 idag, någon som haft extra otur?

Lite mer om gårkvällen
Vi satte oss på restaurangen strax innan 8, beställde jättegod mat och satt och pratade och åt och iallafall så hade jag jätte trevligt.


Efter att ha ätit upp fortsatte vi prata länge.. så vi beställde in lite extra att dricka

Jag och Lina beställde en alkoholfri cocktail med annanas, kokosnöt och apelsin juice. + att det var färsk frukt och sirap i? God var den iallafall.

När restaurangen stängde vid 23.00 gick vi därifrån. Det var supermysigt att bara sitta där och prata.

Idag skall Lina och Jonas åka hem till Sverige igen :/ Fredag den 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0